Ale do rzeczy. W historii zmian się pogubiłem ale napiszę co wydaje mi się, że się zmieniło od ostatniego posta.
- Nowe grafiki dla pierwszego poziomu
- Poprawiona kolizja gracza (bo przy zbliżeniu się do platformy opadanie spowalniało i postać leciała jak piórko, niby nie istotne ale utrudniało to skakanie, bo to jest możliwe tylko gdy postać stoi już na podłożu)
- kilka kosmetycznych zmian w kodzie i troszkę rozbudowany poziom dla sprawniejszego testowania
Na dzień dzisiejszy początek poziomu pierwszego wygląda tak:
Plany na kolejne aktualizacje to:
- edytor poziomów - myślałem, że się bez tego obejdzie, ale robienie poziomu bez tego to jakaś katastrofa
- obiekty na mapie, które będą wysyłać pociski, nie będą się ruszać i nie da się ich zniszczyć - w skrócie po prostu wystające rury kanalizacyjne z ścian :)
- wiele wiele więcej
Dodatkowo planuję jakiś większy wpis na temat planowania, bo ten etap przy tworzeniu tej gry potraktowałem po łebkach przez co mam cały czas spore utrudnienia w realizacji projektu. Tylko jeszcze nie wiem gdzie go wstawić.
No to na tyle, pozdrawiam Knitek
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz