poniedziałek, 30 stycznia 2017

Update 0.6.5

Wszystko idzie mi jak przysłowiowa krew z nosa. Nie mogę się za nic konkretnego zabrać ostatnimi czasy. Ostatnio robiłem małe zmiany raz na tydzień. Tak czy siak będę starał się to zmienić bo czas leci, a przydało by się już do jakichś konkretniejszych projektów przejść.
Ale do rzeczy. W historii zmian się pogubiłem ale napiszę co wydaje mi się, że się zmieniło od ostatniego posta.
- Nowe grafiki dla pierwszego poziomu
- Poprawiona kolizja gracza (bo przy zbliżeniu się do platformy opadanie spowalniało i postać leciała jak piórko, niby nie istotne ale utrudniało to skakanie, bo to jest możliwe tylko gdy postać stoi już na podłożu)
- kilka kosmetycznych zmian w kodzie i troszkę rozbudowany poziom dla sprawniejszego testowania

Na dzień dzisiejszy początek poziomu pierwszego wygląda tak:

 Plany na kolejne aktualizacje to:
- edytor poziomów - myślałem, że się bez tego obejdzie, ale robienie poziomu bez tego to jakaś katastrofa
- obiekty na mapie, które będą wysyłać pociski, nie będą się ruszać i nie da się ich zniszczyć - w skrócie po prostu wystające rury kanalizacyjne z ścian :)
 - wiele wiele więcej

Dodatkowo planuję jakiś większy wpis na temat planowania, bo ten etap przy tworzeniu tej gry potraktowałem po łebkach przez co mam cały czas spore utrudnienia w realizacji projektu. Tylko jeszcze nie wiem gdzie go wstawić.

No to na tyle, pozdrawiam Knitek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz