środa, 28 grudnia 2016

Dzień 6

Miało być o wiele więcej, jest o wiele mniej. Ale mało czasu było poświęcone na pierdoły, po prostu inni weszli w mój wolny czas z buciorami, a druga sprawa, że z kilkoma funkcjami jak debil długo się męczyłem po czym prostsze rozwiązanie zadziałało. Z racji tej pierwszej przeszkody z kodem na pewno się nie wyrobię w terminie, a jak się wyrobię do końca roku to będzie dobrze.

- Animacje działają choć na ten moment dzieją się w nich jeszcze cuda nie wiadomo skąd. Związane na szczęście tylko z ich prędkością.
- Kolizja wstępnie działa i zmieniana pewnie już nie będzie.
- Dodane sterowanie na strzałki i na WSAD.
- Jako tako działa skakanie.

Screen paskudny bo nie miałem siły obrobić skanów obrazka postaci oraz tło nie chciało mi się wyświetlać w tej kolejności co trzeba więc na dzisiaj je wywaliłem.

Jeśli jest tu jakiś masochista, któremu dodatkowo się nudzi to zamieszczam także link do pobrania tego... 
Koniecznie napisz jeśli pobierzesz, jestem ciekaw czy wam się uruchomi i czy będzie działać.
Gdyby kogoś przestraszyły dwie opcje pobierania to klikamy tą z "pobierz przez przeglądarkę". 

Dla szczególnie nudzących się w folderze data\level\ mamy dwa pliki w których możemy sobie przestawiać i dodawać elementy wyświetlane na ekranie. Tylko trzeba sobie ogarnąć schemat, a gra nie ma żadnej kontroli danych więc łatwo można sobie zepsuć :).






3 komentarze: